A A A K K K
для людей із порушенням зору
Клесівська територіальна громада
Рівненська область, Сарненський район

Клесівська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування

Дата: 09.03.2017 15:04
Кількість переглядів: 1472

Фото без опису

 

Розпорядження голови"Про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування виконавчого апарату Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області 06.03.2017 №46

Клесівська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування

О Г О Л О Ш Е Н Н Я

Клесівська селищна рада   Сарненського району   Рівненської області

оголошує конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування:

 

ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ

- провідний спеціаліст з фінансових питань (вимоги до кандидатів: базова вища освіта економічного, фінансового, бухгалтерського спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра).

ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ

- начальник відділу (вимоги до кандидатів: вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра);

- провідний спеціаліст  з питань освіти (вимоги до кандидатів: базова вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра);

- провідний спеціаліст з юридичного та кадрового забезпечення відділу (вимоги до кандидатів: базова вища юридична освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра).

ВІДДІЛ ІНФРАСТРУКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ, МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, ТА ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН

- начальник відділу (вимоги до кандидатів: вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра);

- провідний спеціаліст з питань житлово-комунального господарства та благоустрою (вимоги до кандидатів: базова вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра);

- провідний спеціаліст з земельних питань (вимоги до кандидатів: базова вища освіта землевпорядного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра).

ВІДДІЛ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ТОРГІВЛІ, ІНФОРМАЦІЇ І ПРЕС-СЛУЖБИ

- начальник відділу (вимоги до кандидатів: вища освіта економічного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра);

- провідний спеціаліст (вимоги до кандидатів: базова вища освіта економічного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра);

- провідний спеціаліст (вимоги до кандидатів: базова вища освіта в галузі «Журналістика та інформація» або базова вища педагогічна освіта за напрямом «Філологія» за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра).

ВІДДІЛ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ

- начальник відділу – головний бухгалтер (вимоги до кандидатів: вища освіта економічного та  бухгалтерського спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра).

 

Загальні вимоги до кандидатів: громадянство України,  вільне володіння державною мовою,  вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, магістра; володіння основними навиками роботи на комп’ютері з відповідними програмними засобами.

Вимоги щодо стажу роботи:

  • для кандидатів на посади провідних спеціалістів – стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді спеціаліста I чи II категорій не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років;
  • для кандидатів на посади начальників відділів – стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 2 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років.

 

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають електронну декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, за встановленою формою, що визначається Національним агентством з питань запобігання корупції (далі – НАЗК) шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК за адресою www.nazk.gov.ua та роздруковану з офіційного веб-сайту, через особистий кабінет, у паперовому вигляді. 

 

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

- заяву на ім’я селищного голови про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із установленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та  проходження даної служби;

-  заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

-  дві фотокартки розміром 4 х 6 см.;

- копії  документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

-  копію документа, який посвідчує особу;

-  копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

-  довідку  про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

 

Документи приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня опублікування оголошення за адресою: 34550, вул. Свободи, 10, смт. Клесів, Сарненського району, Рівненської області (юридичний відділ).

Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається головою конкурсної комісії за вищевказаною адресою або за тел.  0672231967, 0509781980.

Список документів для участі в конкурсі

Форма П-2ДС

 

1.Перелік питань на перевірку знання Конституції   України, Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні»,  Закону України «Про  службу в органах місцевого самоврядування», Закону України «Про запобігання корупції» 

2.Питання на перевірку знання законодавства України з урахуванням специфіки функціональних обов’язків на заміщення посади провідного спеціаліста з фінансових питань фінансового відділу

3.Питання на перевірку знання законодавства України з урахуванням специфіки функціональних обов’язків на заміщення посади начальника відділу освіти, культури, молоді і спорту

4.Питання на перевірку знання законодавства України з урахуванням специфіки функціональних обов’язків на заміщення посади провідного спеціаліста з питань освіти відділу освіти, культури, молоді і спорту

5.Питання на перевірку знання законодавства України з урахуванням специфіки функціональних обов’язків на заміщення посади  провідного спеціаліста з юридичного та кадрового забезпечення відділу освіти, культури, молоді та спорту

6.Питання на перевірку знання законодавства України з урахуванням специфіки функціональних обов’язків на заміщення посади начальника відділу інфраструктури,  житлово-комунального господарства, комунальної власності, містобудування, архітектури та земельних відносин

7.Питання на перевірку знання законодавства України з урахуванням специфіки функціональних обов’язків на заміщення посади провідного спеціаліста з питань житлово-комунального господарства та благоустрою відділу інфраструктури,  житлово-комунального господарства, комунальної власності, містобудування, архітектури та земельних відносин

8.Питання на перевірку знання законодавства України з урахуванням специфіки функціональних обов’язків на заміщення посади  провідного спеціаліста з земельних питань відділу інфраструктури,  житлово-комунального господарства, комунальної власності, містобудування, архітектури та земельних відносин

9.Питання на перевірку знання законодавства України  з урахуванням специфіки функціональних обов’язків на заміщення посади начальника відділу економічного розвитку, інвестиційної діяльності, торгівлі, інформації і прес-служби

10.Питання на перевірку знання законодавства України з урахуванням специфіки функціональних обов’язків на заміщення посади провідного спеціаліста  відділу економічного розвитку, інвестиційної діяльності, торгівлі, інформації і прес-служби(питання по напрямку економічного розвитку, інвестиційної діяльності і торгівлі)

11.Питання на перевірку знання законодавства України з урахуванням специфіки функціональних обов’язків на заміщення посади провідного спеціаліста  відділу економічного розвитку, інвестиційної діяльності, торгівлі, інформації і прес-служби(питання по напрямку інформації і прес-служби)

12.Питання на перевірку знання законодавства України з урахуванням специфіки функціональних обов’язків на заміщення посадиначальника відділу бухгалтерського обліку та фінансової звітності – головного бухгалтера


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь