Перелік питань для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду директора комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області
Міжнародне законодавство у сфері інклюзивної освіти.
Право дітей з особливими освітніми потребами (далі – ООП) на освіту у Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту».
Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872 (зі змінами).
Положення про ІРЦ, постанова Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 545.
Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку.
Причини порушень психофізичного розвитку.
Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).
Особливості розвитку, навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.
Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.
Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями слуху (глухих та зі зниженим слухом).
Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями зору (сліпих та зі зниженим зором).
Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення (в т.ч. з дислексією).
Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з розладами аутистичного спектра.
Психолого-педагогічна допомога дітям з порушеннями емоційно-вольової сфери.
Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.
Загальна характеристика сучасної системи надання послуг для дітей з особливими освітніми потребами
Організаційно-правовові засади здійснення фінансово-господарської діяльності та кадрового забезпечення ІРЦ.