Орієнтовний перелік питань для проведення кваліфікаційного іспиту на посади педагогічних працівників комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Клесівської селищної ради
1. Міжнародне законодавство у сфері інклюзивної освіти.
2. Право дітей з особливими освітніми потребами на освіту у Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про дошкільну освіту».
3. Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 №872.
4. Порядок комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах, наказ Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України 06.02.2015 № 104/52.
5. Основні завдання та склад ІРЦ згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12.07.2017 № 545.
6. Організація проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.
7. Назвіть документацію, яку необхідно подати батькам дитини з ООП для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.
8.Охарактеризуйте порядок та підстави для проведення повторної комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини.
9. Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями.
10. Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.
11. Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.
12. Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями слуху.
13. Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями зору.
14. Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення.
15. Охарактеризуйте особливості навчання та виховання дітей з розладами аутичного спектра.
16. Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.
17. Положення про ІРЦ, постанова Кабінету Міністрів України від 12 липня 2017 р. № 545.